Ustanovitev destinacijske in kolektivne blagovne znamke Jeruzalem Slovenija
Leto 2018 – Ustanovitev destinacijske in kolektivne blagovne znamke Jeruzalem Slovenija
Z pripravami in prijavami na projekte Las UE Ormož, operacije potrjene na Agenciji republike Slovenija za kmetijske trge in razvoj podeželje (sklad EKSRP), se je izpeljalo 44 delavnic, katerih se je udeležilo več sto udeležencev. Projekt je povezal vse resurse destinacije: ponudnike, društva, javne lokalne institucije, podjetja in vse, ki želijo biti del naše zgodbe. Pri prvem ocenjevanju prehranskih, rokodelskih izdelkov in prireditev, je sodelovalo 50 ponudnikov. Z rekordnim številom čez 250 ocenjenih izdelkov, pridelkov in prireditev, je certifikat pridobilo okrog 200 pridelkov, izdelkov in prireditev. Z delavnicami in izobraževanji želimo, da naša destinacija Jeruzalem postane kompetitivna in prepoznavnejša v bližnji in širši okolici, naš cilj je povečati število gostov, nastanitvenih kapacitet in ponuditi obiskovalcem obstoječe in potencialne atrakcije. S tem namenom so se občine ustanoviteljice (Občina Ormož, Občina Središče ob Dravi in Občina Sveti Tomaž) odločile za izobraževanje lokalnih turističnih vodnikov. S pozitivnim odzivom občanov vseh treh občin, imamo danes okrog 40 lokalnih turističnih vodnikov.
Februar 2019 – Uradna otvoritev pokrite Tržnice Ormož
Tržnica Ormož obratuje od leta 2014. S treh ponudnikov na leto v letu 2014, na Tržnici Ormož obratuje okrog 20 ponudnikov čez vse leto. Večina ponudnikov je pridobilo kolektivno blagovno znamko Jeruzalem Slovenija za svoje izdelke.
2019 – Otvoritev novega Hostla Ormož.
Maj 2020 – Vzpostavitev tržnice na Vinski turistični cesti Jeruzalem VTC 15. V mesecu maju se je vzpostavila tržnico VTC 15 JS na Vinsko turistični cesti Jeruzalem. Tržnica zaenkrat obratuje ob sobotah in nedeljah med 13. in 18. uro na lokacijah: Pep´s Wine, Gostišče Taverna Kupljen in Zidanica Malek. S časoma se bo vzpostavilo še več prodajnih lokacij in dodatnih vodenih doživetij.